Vacature financieel administratief medewerker regio Den Bosch & Waalwijk

Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging?

Wat bieden wij je?

Ben jij op zoek naar een baan als financieel administratief medewerker in de regio Den Bosch of Waalwijk? Wil jij weten wie je klanten zijn en ze niet alleen via e-mail of telefoon spreken? Kies jij bewust voor een kleiner kantoor waar je, in tegenstelling tot vele grotere kantoren, niet te maken krijgt met:

  • Ellenbogenwerk onder collega’s;
  • Hiërarchie, waardoor jij je mening niet voldoende kunt laten horen en jezelf onvoldoende kunt ontwikkelen;
  • Een dusdanig hoge werkdruk dat structureel geacht wordt dat je in ’s avonds en in het weekend (in je eigen tijd) extra werkt;
  • Een onpersoonlijke band met je klanten, omdat je deze nog nooit in levende lijve hebt gezien;

Wij zijn een administratie- en belastingadvieskantoor gevestigd in Vlijmen en zijn op zoek naar een nieuwe financieel administratief medewerker! We zijn op zoek naar iemand die bewust voor een kleiner kantoor kiest. Op ons kantoor zijn namelijk 8 personen werkzaam en wij kenmerken ons door een gemoedelijke sfeer met collega’s en klanten.

We bedienen voornamelijk MKB-klanten uit de regio Den Bosch en Waalwijk. Daarnaast richten we ons sterk op de toekomst door de toepassing van alle moderne softwarekoppelingen die mogelijk zijn bij het boekhouden en adviseren van onze klanten.

Wat kunnen we jou bieden?

Ben jij op zoek naar een werkgever die je optimale kansen biedt om jezelf te ontwikkelen? Wij bieden je een informele en professionele werkomgeving waarin je jezelf, afhankelijk van inzet en capaciteiten, volledig kunt ontwikkelen.

Je werkt nauw samen professionals die jou ondersteunen en alle kneepjes van het vak leren op het gebied van vaktechniek, fiscale en bedrijfseconomische advisering en het gebruik van moderne softwaremogelijkheden in ons vakgebied. Jouw persoonlijke ontwikkeling staat hoog in het vaandel! We hebben een klantenpakket dat varieert van:

  • Particuliere tot zakelijke klanten;
  • Kleine eenmanszaken tot grote structuren die bestaan uit vele vennootschappen.
  • Nationale tot internationale klanten;
  • Klanten waar de administratie elk kwartaal wordt bijgewerkt tot klanten waar we fungeren als controller en de werkzaamheden veel breder worden dan alleen administratieve ondersteuning;

Hoe zien je werkzaamheden eruit?

  • Het periodiek verwerken van de financiële administratie (bank, inkoop, verkoop, memoriaalposten);
  • Het opstellen van periodieke rapportages voor de klant;
  • Het opstellen van balansdossiers en het samenstellen van de jaarrekeningen;
  • Het opstellen van tussentijdse cijfers en het analyseren hiervan;
  • Opstellen van diverse belastingaangiften (IB, VPB, OB, erfbelasting etc.);
  • Het uitpluizen van fiscale vraagstukken en de klant vervolgens helpen zo gunstig mogelijke beslissingen te nemen;
  • Onze klanten ondersteunen in het opzetten en onderhouden van hun managementinformatie;
  • Het actief adviseren en bijsturen van onze klanten in hun alledaagse problematieken;

Met welke eigenschappen verras je ons?

  • Je bent een echte teamplayer, communicatief sterk en draagt bij aan onze goede werksfeer;
  • Je werkt nauwkeurig, kwaliteitsgericht en bent proactief;
  • Je vindt het een uitdaging om het beste voor je klant te bereiken;
  • Je durft van gebaande paden af te wijken en nieuwe ideeën aan te dragen
  • Je bent dienstverlenend en professioneel ingesteld;
  • Je hebt hart voor de zaak en wilt graag bijdragen aan ons gezamenlijk succes!

Wat verwachten wij?

  • Je hebt minimaal een afgeronde HBO-opleiding in de richting bedrijfseconomie of accountancy;
  • Of je gaat een HBO-opleiding in de richting bedrijfseconomie of accountancy in deeltijd volgen of volgt deze op dit moment;
  • Je hebt ervaring met werken in boekhoudsoftware;
  • Je kiest bewust voor een kleiner kantoor;
  • Je communicatieve vaardigheden zijn mondeling en schriftelijk sterk;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;

Ben jij enthousiast?

Ben jij iemand die net zijn studie heeft afgerond of enkele jaren werkervaring heeft als financieel administratie medewerker of assistent-accountant, die analytisch sterk is en samen met collega’s en onze klanten hun bedrijf naar een hoger niveau kan brengen? Aarzel dan niet en solliciteer direct of neem voor meer informatie contact op met Caspar de Bonth, tel. 073-5119038 of caspar@renedebonth.nl

Vacature financieel administratief medewerker
Vacature financieel administratief medewerker
Vacature financieel administratief medewerker

Vijf redenen om te kiezen voor ons kantoor

  1. Je kunt je écht ontwikkelen bij ons. Wij staan bekend als een gedegen opleider van administratietalenten. Daarnaast bieden wij meer ervaren adviseurs verschillende bijscholingscursussen, zodat je altijd op de hoogte blijft van de meest recente ontwikkelingen.
  2. Veel contact met klanten. De beste adviseurs weten wat er speelt bij klanten. Daarnaast vinden wij het super belangrijk dat we een persoonlijke band opbouwen met onze klanten.
  3. Een goede werksfeer. Wij geloven in eerlijke en respectvolle communicatie. Een goede werksfeer is van doorslaggevend belang voor het plezier in je werk.
  4. We verbeteren ons elke dag. Dit betekent dat er veel ruimte is om jouw ideeën en visie aan te dragen en toe te passen in de organisatie.
  5. Een gezellig team. Ons team is divers en biedt ruimte voor elk individu. Vanaf dag 1 ben jij een volwaardig onderdeel van het team en zit je met de beslissers aan tafel. Samen zetten we onze schouders eronder, voeren we veranderingen door en vieren we de successen!

 

Ben jij klaar om je talent maximaal te ontwikkelen?
Start vandaag!

Direct vragen stellen

Ben je benieuwd naar de vacature financieel administratief medewerker? Neem dan vrijblijvend contact met ons op via 073-5119038 of vul het contactformulier in.

Wij streven ernaar om uw ingevulde contactformulier te beantwoorden binnen 24 uur. Je bent overigens altijd welkom om geheel vrijblijvend een kopje koffie te komen drinken!